Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2012 17:53 - Молитва
Автор: pesho Категория: Други   
Прочетен: 1750 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 14.05.2012 18:24


А Бог каза „НЕ“

 

Помолих Бог да вземе моята гордост,

а Той ми отговори „НЕ“.

Каза ми, че гордостта не може да се отнеме,

от нея се отказват.

 

Помолих Бог да излекува дъщеря ми,

прикована в легло от своя недъг.

А Той ми отговори „НЕ“.

Каза ми, че душата й е невредима,

а тялото й е само временно.

 

Помолих Бог да ми даде търпение,

а Той ми отговори „НЕ“.

Каза ми, че търпението е резултат от изпитания.

И не се дава, а трябва да се заслужи.

 

Помолих Бог да ми подари щастие,

а Той ми отговори „НЕ“.

Каза ми, че ми дава благословение,

а дали ще бъда щастлив зависи от мен.

 

Помолих Бог да ме предпази от болката,

а той ми отговори „НЕ“.

Каза ми, че страданието отделя човека

от житейските грижи и го приближава до Него.

 

Помолих Бог да ми даде духовен ръст,

а Той ми отговори „НЕ“.

Каза ми, че духът трябва да израсне сам,

а Той само ще го подрязва,

за да го накара да даде плод.

 

Помолих Бог да ми даде всички неща,

за да мога да се радвам на живота.

А той ми отговори „НЕ“.

Каза, че ми дава живот,

за да се радвам на всички неща.

 

Помолих Бог да ми помогне да обичам другите

така, както Той ме обича.

И Бог каза „Ти най-накрая разбра

за какво трябва да молиш… .“.







Аз молих за сила ..., а животът ми даде трудности, за да ме направи силен. Аз молих за мъдрост..., а животът ми даде проблеми за разрешаване. Аз молих за богатство..., а животът ми даде мозък и мускули, за да мога да работя. Аз молих да мога да летя..., а животът ми даде препятствия, за да мога да ги преодолявам. Аз молих за любов..., а животът ми даде хора, на които мога да помогна да разрешат проблемите си. Аз молих за блага..., а животът ми даде възможности. Не получих нищо от това, за което молих... Но получих всичко, което ми е нужно.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. palada - Поздравления!
08.12.2012 13:34
много разтърстващо и вълнуващо стихотворение
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pesho
Категория: Спорт
Прочетен: 337258
Постинги: 167
Коментари: 173
Гласове: 343
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930