Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2017 08:56 - ВИЦОВЕ
Автор: lyubsun Категория: Забавление   
Прочетен: 647 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Семейство Иванови все не успявали да заченат дете и решили да си вземат баща под наем. В деня,когато трябвало да пристигне бащата донор, г-н Иванов целунал жена си и смутено казал: 
- Аз изчезвам скъпа, човека ще дойде скоро. 
Половин час по-късно, по една случайност, пътуващ фотограф на бебета позвънил на вратата,надявайки се да реализира продажба. 
- Добро утро Мадам, аз бих искал да ...
- Оо, няма нужда да обяснявате, аз Ви очаквах.- прекъснала го малко нервно Г-жа Иванова
- Наистина !?! - озадачил се фотографа. -Ами добре, аз съм страхотен специалист по бебета.
- Точно на това се надяваме аз и съпругът ми. Заповядайте, влезте. 
След минута госпожата попитала, изчервявайки се: 
- Ъмм, откъде ще започнем? 
- Оставете всичко на мен,Госпожо. Аз обикновено правя две пози във ваната, една на канапето и може би няколко на спалнята. Понякога, на пода на хола също се получава хубава поза, там е широко и спокойно и можем да се поразхвърляме.
"Ваната!? Пода на хола!? Нищо чудно, че не сме успели да направим нищо с моя Гошо"-си помислила Госпожата. 
- Мадам, никой от нас не може да гарантира успех при всеки опит.Но ако опитаме няколко различни пози и аз щракам от шест или седем различни ъгъла, сигурен съм, че ще бъдете доволна от резултата. 
- Боже мой! Това е многоо ....- ахнала Г-жа Иванова. 
- Госпожо, същността на моята работа не позволява да се 
действа прибързано. Аз лесно мога да Ви претупам за пет минути, но съм убеден, че ще бъдете разочарована.
- Зная това.- тъжно отвърнала Г-жата. 
- Позволете да Ви покажа някои от моите произведения- казал фотографа, изваждайки албум със снимки на бебета. 
- Ето това го направих в рейс на градския транспорт...
- Боже господи!- възкликнала Г-жа Иванова, мачкайки носната 
си кърпичка. 
- А тези близнаци се получиха изключително добре, като се има предвид, че беше много трудно да се работи с майка им.-продължил фотографа. 
- Било е трудно ?!? 
- Да, тя беше много претенциозна. Трябваше да отидем в Борисовата градина, за да свършим добре работата около децата. Хората се тълпяха и ни притесняваха... 
- Борисовата градина !?!- разширили се очите на Г-жа Иванова от изумление. 
- Да, а освен това едно бездомно куче се опитваше да захапе апарата ми и аз трябваше да се пазя от него, докато работя с майката!
Госпожа Иванова се олюляла и възкликнала:
- Имате предвид, че кучето наистина е искало да загризе вашият ъъъ .... , апарат!!!??? 
- Точно така. Е, Госпожо, стига съм се хвалил, ако сте готова, 
аз ще вадя триножника и да започваме работа. 
- Триножник !?!?!?
- Разбира се, Мадам, моят апарат е голям, тежък, 29 сантиметров, професионален. Без да го подпра на триножник не мога да работя с него.
- !?!?!?! ..... 
- Мадам?! Мадам?! Боже, какво й стана... тя припадна...!?!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyubsun
Категория: Забавление
Прочетен: 747057
Постинги: 933
Коментари: 129
Гласове: 785
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930